Hape Ketinggalan


Jumain bolak-balik menelpon Tugiman, temannya yang malam Minggu kemarin main ke rumahnya. Tapi telponnya tidak kunjung diangkat.

Akhirnya Jumain kirim SMS ke Tugiman. SMS sekali, “Man, kamu di mana?”

Tidak ada balasan.

SMS kedua, “Man, kok gak balas SMS-ku?”

Tidak ada balasan lagi.

SMS ketiga, “Man, kamu ngambek sama aku ya?”

Tidak ada balasan.

SMS keempat, “Woi, Man! Kalau kesal sama aku ngomong aja! Mosok aku dari tadi pagi telpon gak diangkat, aku SMS gak dibalas! Aku cuma mau ngasih tau, HP-mu ketinggalan di rumahku sejak semalam. Dari pagi bunyi krang-kring terus seperti orang penting aja kamu itu, Man! Itu belum jadi ketua RT. Kalau misalnya jadi ketua RT bisa tambah sombong dan nyebelin!”


Awalnya dari lelucon dalam Bahasa Jawa:

Jumain bolak-balik tilpon Tugiman, kancane sing malem minggu wingi dolan nyang omahe, ning tilpone ora di angkat angkat.

Akhire Jumain SMS Tugiman. SMS pisanan, “Man kowe neng ngendi?”

Ora ana balesan.

SMS sing ping pindho, “Man, kok ora bales SMS-ku?”

Ora ana balesan maning.

SMS sing ping telu, “Man, Kowe nesu karo aku tho?”

Ora ana balesan.

SMS sing ping papat, “Woi, Man! Nek nesu karo aku ngomong ae! Mosok aku wit esuk tilpon ora di angkat, tak SMS ora di bales! Aku ming arep ngandhani HP-mu keri neng omahku awit mau bengi. Ket isuk mau muni krang-kring terus koyok wong penting ae kon iku, Man! Lha, kuwi durung dadi ketua RT. Lha, sak umpama dadi ketua RT opo ora tambah kementhus!”

Author: richoz

Non-certified experimentalist.

Leave a Reply

